una selva de coto, lli, llana...

Author: sarah /


Custo: una selva sobre la pell.
pensant que casa meva era una petita selva, m'he dedicat a buscar racons per fotografiar que mostrin aquesta selva personal, el pro
blema és que en certa manera totes les cases tenen una petita selva interna que els visitants no son capaços de veure, i per tant la càmera tampoc.

Així doncs no podia faltar Custo Barcelona en aquest blog com tampoc pot faltar en la meva vida.

Custo transforma el meu armari en una selva d'animals i colors, on podem trobar des d'un abric d'ossos polars, fins a una intensa vegetació, cignes, ocells exòtics, flors vistoses, i estampats ètnics, molt ètnics, i fins i tot un riu perdut enmig d'una gran selva, així que per seguir amb el blog d'imatges que sense proposar-m'ho estic creant us deixo algunes imatges de la selva Custo de casa meva.














































0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada